hu-hu
Előnézet megjelenítése
Rendezvényhez kapcsolódó szolgáltatások igénylése
A kékkel kiemelt részek információmegosztásra szolgálnak, az egér ráhúzásával olvasható el az oda tartozó magyarázó szöveg.
Rendezvény jellemzői:
Rendezvény megnevezése:
Rendezvény dátuma (kezdő nap):
Rendezvény dátuma (befejező nap):
Rendezvény kezdő időpontja
Amennyiben előkészületre ezen időtartamon túl kívánják a területet igénybevenni,
kérjük ezt a „Előkészületi és levonulási helyszínek, időpontok és időtartamok” résznél jelöljék.
Térítéses területbérlet esetén a bérleti díj a teljes időtartam alapján kerül megállapításra (előkészületi és levonulási időtartamokkal együtt)!
Forgatókönyv csatolandó, ha van!
:
Rendezvény befejező időpontja:
Igényelt területek:
Igénylő szervezeti egység megnevezése:
Pénzügyi központ:
Funkcióterület:
Pénzügyi alap:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Kapcsolattartó e-mail címe:
Előkészület kezdete (dátum):
Előkészület kezdete (időpont):
Levonulás vége (dátum):
Levonulás vége (időpont):
Résztvevők köre
pl.: nyilvános/egyetemi/díszvendégek
:
Létszám
Ha nem ismert a résztvevők száma, akkor becsült maximális létszám!
:
Rendezvény megnevezése:
__________
Rendezvény dátuma:
__________
Rendezvény kezdő- és befejező időpontja (teremnyitás):
__________
-
__________
Igényelt területek:
Felvonulási útvonal, parkolóterület, rendezvényhelyszín, kiszolgáló helyszín stb.\n\nAmennyiben konkrét helyiség nem nevezhető meg, létszám és alapterület, vagy egyéb műszaki jellemző is megadható!
__________
Igénylő szervezeti egység teljes megnevezése:
__________
Pénzügyi adatok:
Pénzügyi központ:
__________
Funkcióterület:
__________
Pénzügyi alap:
__________
Rendezvényfelelős kapcsolattartó neve:
__________
Elérhetősége:
Telefon:
__________
; E-mail:
__________
Előkészület kezdete:
__________
Levonulás vége:
__________
Vendégkör, résztvevők köre:
__________
Létszám:
__________
Igényelt szolgáltatások:
Őrszolgálat, vendégek irányítása:
igen
nem
Őrszolgálat egyedi intervallummal:
igen
Őrszolgálat kezdete:
Őrszolgálat vége:
Behajtás, beszállítás, parkolóhasználat:
Audiovizuális szolgáltatások:
Technikus érkezésének időpontja:
Catering:
Terület és helyiségberendezés:
Ruhatár:
nem
igen, és nem kérek hozzá személyzetet
igen, és kérek hozzá személyzetet
Gondnoki ügyelet igénylése:
igen
Ügyeletes takarítás:
Virágdíszítés:
igen
WIFI igény:
igen
Műszaki ügyelet:
igen
Egészségügyi ügyeleti igény:
igen
Fotós igény:
igen
Egyéb igény, megjegyzés:
Őrszolgálat, vendégek irányítása:
A rendezvény biztonságos megrendezése érdekében a rendezvény időtartama alatti őrszolgálati feladatokat a Vagyon- és Intézménybiztonsági Osztály (a továbbiakban: VIBO) szervezi. Az igénylőlap minden esetben megküldésre kerül a VIBO részére, amely az őrzést elrendelheti abban az esetben is, ha az igénylő ezt nem kérte.\n\nA kapcsolódó költségeket a kizárólag BME érdekeltségű rendezvények esetén a Kancellária viseli, egyéb esetben a költségek megtérítésére a rendezvény igénylője köteles.\n\nAz őrzés legkésőbb a rendezvény előkészületeit fél órával megelőzően kezdetét veszi és a rendezvény hivatalos befejezését követően fél órával záródik. Amennyiben az igénylés ennél hosszabb időtartamra vonatkozik, kérjük, a pontos időtartam megadásával jelezzék azt.
__________
Őrszolgálat kezdete és vége:
__________
-
__________
Behajtás, beszállítás, parkolóhasználat:
Kapu és időpont, név, rendszám
__________
Audiovizuális szolgáltatások:
Kérjük sorolja fel pontosan a technikai igényeket (pl. hangosítás, videotechnika a helyiségek adottságainak megfelelően)\nKérjük, pontosan jelezzék, hogy a technikust mikorra kérik érkezni!
__________
Technikus érkezésének időpontja:
__________
Catering:
Szolgáltatás leírása pl. berendezési rajz, felvonulás, elpakolás, útvonalak megadásával.\nCatering szolgáltatás megrendelése az igénylő felelőssége saját hatáskörben
__________
Terület és helyiségberendezés
(paravánok, kordonok, bútorok, útmutató táblák, asztalok, székek, dobogó, emelvény biztosítása a rendelkezésre álló erőforrások mértékéig)
__________
Ruhatár:
A személyzet költségét az igénylő viseli!
__________
Gondnoki ügyelet igénylése (munkaidőn túl):
__________
Ügyeletes takarítás:
A személyzet költségét az igénylő viseli!
Ügyeletes takarítók száma, vagy takarítással érintett terület, ha eltér a fent megadottól
__________
Virágdíszítés:
A személyzet költségét az igénylő viseli!
(kizárólag alapképzéshez kapcsolódó BME rendezvény esetén térítés mentes)
__________
:
WIFI igény:
(a helyiségek adottságaitól függően biztosítható, belépési jelszó közvetlenül a rendezvényt megelőzően kerül megküldésre)
__________
Műszaki ügyelet:
Villanyszerelő
__________
Egészségügyi ügyeleti igény:
__________
Fotós igény:
Az első óra ingyenes, amennyiben bme.hu cikk készül az eseményről.
__________
Egyéb igény, megjegyzés:
__________
Kérjük, hogy amennyiben dokumentumo(ka)t szeretne csatolni, azt itt tegye meg.
Egyszerre több fájlt is csatolhat.
A rendszer kizárólag PDF formátumú fájlokat fogad.
Töltse fel a mellékleteket:
Dokumentum dátuma:
Tudomásul veszem, hogy:
Az igénylőlapot, illetve annak esetleges módosításait legkésőbb a rendezvényt megelőző
20.
munkanapon meg kell küldeni az Értékesítési és Szolgáltatási Igazgatóság részére a rendezveny@m365.bme.hu e-mail címre.
500 fő feletti rendezvény esetén orvosi ügyelet megrendelése kötelező
Kelt: Budapest,
__________
igénylő
A következő hivatkozással újra tudja tölteni az oldalt
:
Üres kötelező mezők
(
0
):
A nyomtatvány a következő aláírókat tartalmazza: