Rendezvényigénylő

A kékkel kiemelt részek információmegosztásra szolgálnak, az egér ráhúzásával olvasható el az oda tartozó magyarázó szöveg.

Rendezvény jellemzői:

Rendezvény megnevezése:
Rendezvény dátuma (kezdő nap):
Rendezvény dátuma (befejező nap):
Rendezvény kezdő időpontja:
Rendezvény befejező időpontja:
Igényelt területek:
Kapcsolattartó neve:
Kapcsolattartó telefonszáma:
Kapcsolattartó email címe:
Előkészület kezdete (dátum):
Előkészület kezdete (időpont):
Levonulás vége (dátuma):
Levonulás vége (időpont):
Tervezett létszám:
Bérlő neve:
Székhelye:
Adószám:
Cégjegyzékszám:
Bankszámla száma:
Képviselő neve:
Rendezvény megnevezése:
__________
Rendezvény dátuma:
__________
Rendezvény kezdő- és befejező időpontja:
__________-__________
Igényelt területek:Amennyiben konkrét helyiség nem nevezhető meg, létszám és alapterület, vagy egyéb műszaki jellemző is megadható!
__________


Rendezvényfelelős kapcsolattartó neve, elérhetősége:
neve:
__________
telefonszáma:
__________
e-mail:
__________


Előkészület kezdete:
__________ __________
Levonulás vége:
__________ __________
Tervezett létszám:
__________
Bérlő neve:
__________
Székhelye:
__________
Adószám:
__________
Cégjegyzékszám:
__________
Bankszámla száma:
__________
Aláíró képviselő neve:
__________


Igényelt szolgáltatások:

Behajtás, beszállítás, parkolóhasználat:
időpont:
Rendszám:
Audiovizuális szolgáltatási igények:
Technikus érkezésének időpontja:
Catering:
Terület és helyiségberendezés:
WIFI igény:
Egyéb igény, megjegyzés:
Behajtás, beszállítás, parkolóhasználat:
__________
időpont:
__________
Rendszám:
__________
Audiovizuális szolgáltatási igények:pl: hangosítás, projektorhasználat, amit a helyiségek adottságainak megfelelően biztosítunk.
__________
Technikus érkezésének időpontja:
__________
Catering:Szolgáltatás leírása pl. berendezési rajz, felvonulás, elpakolás, útvonalak megadásával.\nCatering szolgáltatás megrendelése az igénylő felelőssége saját hatáskörben
__________
Terület és helyiségberendezés(paravánok, kordonok, bútorok, útmutató táblák, asztalok, székek, dobogó, emelvény biztosítása a rendelkezésre álló erőforrások mértékéig)
__________
WIFI igény:(a helyiségek adottságaitól függően biztosítható, belépési jelszó közvetlenül a rendezvényt megelőzően kerül megküldésre)
__________
Egyéb igény, megjegyzés:
__________


Többletköltséggel járó szolgáltatások:

Ügyeletes takarítás:
Karbantartó- villanyszerelő ügyelet:
Ruhatáros személyzet:
Bútormozgatás:
Egészségügyi ügyeleti igény:
Ügyeletes takarítás:A közreműködő takarítók létszámát a területi igények szerint a szolgáltató szabja meg.
__________
Karbantartó- villanyszerelő ügyelet:
__________
Ruhatáros személyzet:
__________
BútormozgatásA közreműködő erőforrás létszámát az igények szerint, a szolgáltató szabja meg.
__________
Egészségügyi ügyeleti igény:Amennyiben a rendezvény létszáma és jellege indokolja a bérbeadó kötelezően előírhatja jelen szolgáltatás megrendelését
__________





Dokumentum dátuma:
Tudomásul veszem, hogy:
  • Az igénylőlapot, illetve annak esetleges módosításait legkésőbb a rendezvényt megelőző 20. munkanapon meg kell küldeni az Értékesítési és Szolgáltatási Igazgatóság részére a rendezveny@m365.bme.hu e-mail címre.
  • 500 fő feletti rendezvény esetén orvosi ügyelet megrendelése kötelező


Kelt: Budapest, __________

igénylő


Üres kötelező mezők (0):